Tapu harcının tamamını ben ödüyorum zaten ama gelir vergisi için yapıyor. Bu seferde ben evi 5 yıl içinde satacağım zaman bana devasa (1 milyon) vergi çıkar. İzaha davet etmelerini beklesem etmezlerse ben pişmanlık dilekçesi ile düzelttiririm diyorum ama bu seferde kendime düşman edinmek istemiyorum.
Hocam siz 5 sene içinde kaça satacaksınız ki 1 milyon vergi ödeyesiniz ? en az 7-8 milyona satmanız lazım ki 1 milyon vergi çıksın.