aynısı dayımın başına geldi 1 milyonluk evi 400 bin olarak gösterdi çünkü tapu devri cidden çok yüksek tutar araba gibi değil, %4 yani milyonluk ev satınca 40 bin 2 milyona 80 bin gibi tapu devir masrafı var aşırı büyük rakamlar ki küçük herkes yazıdırıyor dayımda yazdırdı 2 ay sonra eve belge geldi maliyeden, vergi dairesine giderek ek tutarıda ödettiler ya da itiraz edin dediler mecbur ödedi
yani düşük göstersenizde 2-3 ay içinde onu sizden alacaklar merak etmeyin.
Ben değerinde göstermek istiyorum ama satıcı göstermiyor. Tapu harcından daha önemlisi bence gelir vergisi. 2 yıl sonra evi satmak isteyeceğim bu sefer bana devasa vergi çıkacak.