Hocam genel olarak zaten bu şekilde yapılıyor.
Gerçek değerini koyduğunuzda çok yüksek bir tapu harcı çıkıyor.
Hem sizin için, hem karşı taraf için esktra bir vergi yükü demek oluyor bu da.
Eğer ev tek bir kişinin üzerineyse, düşük gösterseniz de birşey olmaz.
O dediğiniz olay, ortaklı yerlerde geçerli, diğer ortaklar satıştan 6 ay içinde itiraz edip sizin belirlediğiniz rayiç bedelini ödeyerek arsayı sizden alabiliyor.
Bu aynı şekilde ev için de geçerli ama ortak yoksa, bu durum mümkün olmuyor.