theodyolog adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba hocalarım,
Şuanki eve ocak 1de girdim ve 6 aylık ödeme yaptım, ev sahibiyle sorun yaşadık ve ben çıkmayı düşünüyordum ben söylemeden o şöyledi, ben daha ev bulamadım. Haziran sonu bitiyor ödemem normalde.

Elimde sadece kiranın bi kısmını attığım Dekont var ondada şöyle yazıyor:
DİĞER - AÇIKLAMA : 2026 yılı ilk 6 ay peşin kira ödemesinin kısmi ödemesi. 138bin-50bin, 88bin kaldı

88bin elden ödedim. 5 6 tane evi var, hep elden alıyor.
Bu süreçte nasıl bi yol izleyebilirim yasal olarak.

Sözleşmeyi ben 2 3 kez istedim ama hep geçiştirdi ve sonuç olarak elde yok.
Buradan sonra da sözleşmesiz iş yapmazsınız umarım. Geçmiş olsun.