DiZiNi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Artık bu tuzağa düşen de kaybetmeye mahkumdur.
Bu tuzağa düşen kim hocam onu anlamadım.
Filistin'i diyorsanız, yapabilecekleri bir şey yok.
itrail'le iş birliği yapanları diyorsanız, onların ne olduğu zaten belli.