emreseokarya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Çok fazla zaman geçirmişsiniz hocam, şimdiye kadar ya çoktan dava açmanız ya da uzlaşma talep etmeniz gerekirdi; şimdi dava açsanız zaten ortalama 2-4 sene sürebiliyor, yaşadığınız yerdeki mahkemelerin yoğunluğuna göre. Sigorta meselesi, onların dalgınlığı sonucunda da olmuş olabilir; küçük bir tuzak da olabilir, her iki senaryoya göre aksiyon alacak şekilde davayı hazırlamalısınız ve mutlaka iyi bir avukat bulmalısınız. Davanın peşini bırakmazsanız hakkınızı ve geçen zamanın farkını da alabileceğinizi sanıyorum, geçmiş olsun.
Teşekkürler bir arkadaş daha var aynı şirketten ödeme alamayan onun ki benimkinden fazla onunla birlikte dava açmayı düşünüyoruz avukat ile görüştükten sonra