JaimeLannister adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba 2 yıl önce bir şirkette çalışıyordum ortalama 6 aylık maaşım içeride kaldı hala ödemediler ve sürekli geçiştiriyorlar işin garip kısmı ise aylarca benim sigortamı da yatırmaya devam edip 2025 Kasım syında durdırmuşlar e devletten baktığım da altta ki görüntü var bunlara dava açsam nasıl bir sonuç alabilirim acaba böyle bir şey yaşayan oldu mu

Çok fazla zaman geçirmişsiniz hocam, şimdiye kadar ya çoktan dava açmanız ya da uzlaşma talep etmeniz gerekirdi; şimdi dava açsanız zaten ortalama 2-4 sene sürebiliyor, yaşadığınız yerdeki mahkemelerin yoğunluğuna göre. Sigorta meselesi, onların dalgınlığı sonucunda da olmuş olabilir; küçük bir tuzak da olabilir, her iki senaryoya göre aksiyon alacak şekilde davayı hazırlamalısınız ve mutlaka iyi bir avukat bulmalısınız. Davanın peşini bırakmazsanız hakkınızı ve geçen zamanın farkını da alabileceğinizi sanıyorum, geçmiş olsun.