Merhaba 2 yıl önce bir şirkette çalışıyordum ortalama 6 aylık maaşım içeride kaldı hala ödemediler ve sürekli geçiştiriyorlar işin garip kısmı ise aylarca benim sigortamı da yatırmaya devam edip 2025 Kasım syında durdırmuşlar e devletten baktığım da altta ki görüntü var bunlara dava açsam nasıl bir sonuç alabilirim acaba böyle bir şey yaşayan oldu mu