Allah yardımcınız olsun. Ailemde çok yaşadığım bir hastalık. Dünyada en çaresiz kalınan anlardan biri. Söylediğimle dalga geçmeyin lütfen. Bu hastalıkta eğer insanlar dışarı çıkarsa çok kolay yollarını kaybedebiliyorlar. Müge anlı nın yaptığı sevgi izi projesi var. ben olsam kesinlikle onu yaptırırdım. Çünkü o proje emniyetle jandarmayla ortak bir çalışma içinde. Müge anlı deyince insanlar dalga geçiyor ama şöyle söyleyeyim o sevgi izini ben sağlıklı olmama rağmen yaptırdım çünkü Allah korusun başımıza bişey gelse çantamız kimliğimiz kaybolsa kim bizi nerden bulacak. Raporlu insanlara hastalara tamamen ücretsiz yapılıyor. Şifa dilerim.