Herkese selam, burada alzheimer hakkinda konusmak dertlesmek isteyenler varsa yazmak istedim.

Babama an itibariyle bu hastaligin teshisi koyuldu. Zaten rahmetli annemden sonra babam kendine hic bakamadi.

İkimiz sayiliriz bende sekiz - bes bi iste calisiyorum. Nasil yaparim nasil ederim bilmiyorum ama ustesinden gelmeye calisacam.

Onerisi olan dikkat etmem gereken bisey varsa buradan yazabilirsiniz. Amacim dertlesmek zaten.