Herkese selam, burada alzheimer hakkinda konusmak dertlesmek isteyenler varsa yazmak istedim.
Babama an itibariyle bu hastaligin teshisi koyuldu. Zaten rahmetli annemden sonra babam kendine hic bakamadi.
İkimiz sayiliriz bende sekiz - bes bi iste calisiyorum. Nasil yaparim nasil ederim bilmiyorum ama ustesinden gelmeye calisacam.
Onerisi olan dikkat etmem gereken bisey varsa buradan yazabilirsiniz. Amacim dertlesmek zaten.