Merhabalar.
Oturduğum site 2 bloklu 280 daireli bir site. Ve oturan kesim öğrenci , memur. Doğru düzgün aile yok. Ben sadece bu 280 daireye evden yemek yapıp satmak istiyorum. Gerekli evraklar nedir süreç yorar mı bunları merak ediyorum kaba taslak bi hesap yaptığımda 4 çeşit yemek ( çorba,pilav,sulu yemek, salata) 100₺ ye versem bile benim için hatrı sayılır bir para bırakıyor. Vergi vs olmadan tabi ki bu. Kurye masrafım yok işçi masrafım yok aşçı masrafım yok ve dediğim gibi pazara inanıyorum. Fikirlerinizi ve karşılaşacağım zorlukları daha önceden olan tecrübelerinizi duymak isterim