Konu
Akşama halısahaya 2 kişi lazım ( Sivas )
04-04-2026, 17:14:11
#4
Deephunter
💚 R10.NET 💚
ua87 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Sivas'ta olsam gelirdim lakabım Şevkenkodur.Adım Şevket
Yav ne alem adamsın.