toplumu daha iyi bir duruma nasıl getirebiliriz onu tartışmak adına açtım.
Bu tartışma
unutulup gidecek hocam, baştan dile getireyim, fazla
geçici bir konu.
Tek diyebileceğim: Din mükemmel bir
manipülasyon aracıdır.
Son olarak: İnsan belirli bir yaşa geldiğinde onu sittin sene kontrol edemezsiniz (
aşırı saf ve gerizekâlı olmadığı müddetçe). Bu yüzden din belirli bir olgunlukta
seçilim olarak devam eder ve nihayetinde ya dahil olursun ya da dersin:
Amaaan
Din de neymiş
Pahh!! Ateist olmak candır!! gibi gibi, bir ton türevleri ve düşünce yapıları olan karmaşık bir sistem.
Dünyada insanların varlığından beridir aktif olan din. 👌