SDR1035 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
toplumu daha iyi bir duruma nasıl getirebiliriz onu tartışmak adına açtım.
Bu tartışma unutulup gidecek hocam, baştan dile getireyim, fazla geçici bir konu.

Tek diyebileceğim: Din mükemmel bir manipülasyon aracıdır.

Son olarak: İnsan belirli bir yaşa geldiğinde onu sittin sene kontrol edemezsiniz (aşırı saf ve gerizekâlı olmadığı müddetçe). Bu yüzden din belirli bir olgunlukta seçilim olarak devam eder ve nihayetinde ya dahil olursun ya da dersin: “Amaaan… Din de neymiş… Pahh!! Ateist olmak candır!!” gibi gibi, bir ton türevleri ve düşünce yapıları olan karmaşık bir sistem. Dünya’da insanların varlığından beridir aktif olan din. 👌