"
Kendine bir şeyler katmak..." burası çok derin ve katmanlı bir yapıya ev sahipliği yapıyor, şöyle ki.... Şimdi ben bir iş arıyorum, iş aramadan evvel kendime kattığım ve geliştirdiğim yapılar ortada, açıkçası sahada ciddi bir emek kokuyorum ve aslında etrafımdakilere ışık saçıyorum.. Ancak ne var ki gel gelelim kafası bir milyon ve Arap saçına dönmüş bir İK bana tuhaf tuhaf şeyler söylüyor, ona göre kendime bir şeyler katma durumum daha
yeni başlıyor ve ben kendimi şu ana değin
geliştirmedim, iyi bir maaşı
hak etmiyorum..
Gel de bu kafaya anlat şimdi anlatabilirsen... Haydi bakalım
haydi...
Adamın CV'si anlaşılan İK çalışanını ikiye katlıyor, yetmedi on beşe katlamaya deneniyor ama gel gelelim görünen tayftaki
muameleye bak.. 🤔😂😂