Merhabalar, klavye ve mouse alacağım. Araştırmalarım sonucu bu iki ürüne karar kıldım. Uzun yıllar götürsün istiyorum. Ürünler Counter strike için kullanılacak ağırlıkla, bunun için artık mekanik klavyeler yerine manyetik klavyeler kullanılmaya başlanılmış (8k polling rate). Bunda da Razer Hunstman v3 pro da karar kıldım. Mouse da Logitech g pro x superlight 2. Başka önerilere açığım tr layout olması şartıyla.