SGK'dan belge alıp çalıştığınız kuruma sunmanız önemli. Tabi firmanın ayrılanlara yaklaşımı da önemli. Belgeyi almadıklarını iddia etmeleri ihtimaline karşı taleplerinizi içeren istifa dilekçenizle birlikte noterden bu belgeyi işyerinize göndermeniz ileride ispat edebilmek açısından faydanıza olacaktır.