Avukatlık bir şey yok. Sigortaya gidip günümü doldurdum. Tazminat için belge istiyorum dersen büyük ihtimalle yardımcı olurlar.

Belgeyi zaten çalıştığın şirkete teslim ediyorsun. Onlarda çıkış ile ilgili prosüdürü uygularlar burada sizin dikkat etmeniz gereken husus. İstifa dilekçesinde (rızamla çıktım ibaresi olmaması)