Selamlar arkadaşlar,

SGK 7000 prim günümü doldurdum. Kıdem tazminatımı ve kalan yıllık izinlerimi alarak istifa etmeyi planlıyorum. Acaba hiç tecrübe eden varmı? Nelere dikkat etmeliyim, süreç nasıl işliyor? İlgili evrak alımı, iş yerine ne zaman ve ne şekilde bildirmek, istifa dilekçesi yazmak gerekiyor ise neler yazmak ve dikkat etmek gerekiyor ve eklenebilecek önemli noktalar varsa tecrübe edenler paylaşabilirler mi?

Teşekkürler.