neatness adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
kayıtlar herkese açık direk kayıt olabilirler
gorevciler adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
herkes kayıt olabiliyor artık o yuzden davetiye yetkileri almışlar
X6 Yazılım adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Şu anda davetiyesiz, manuel onaylı üyelik sistemi aktif olduğu için davetiye paneli pasif durumdadır. İyi forumlar dileriz.
https://www.r10.net/kayit/
Bilgi için teşekkür ederim