iyi forumlar , elementor tarafını yeni kullanıyorum çok acemiyim öncelikle onu söylemem gerekir. videolardan öğrendiğim kadarıyla ilerliyorum. fakat çözemediğim bir sorun var, wp admin giriş yaptıgım tarayıcıda herşey güzel duruyor, fakat farklı tarayıcıya alan adımı yazdığımda görüntü tamamen farklı cıkıyor. bunun sebebini çözemedim. bunun çözümü ile alakalı bir metaryel var ise konu altına bırakabilir misin , teşekkürler şimdiden