Merhaba, banyodan sonra cilt kuruyor, ayda yılda bir krem alip süreyim dedim, nivea tsoft diye bir krem aldım. leş gibi. normal cildimi daha kötü etti.
Duştan sonra yüze saça komple hafifce sürülecek, ferahlatacak nemlendirecek düzgün bir krem önerebilirmisiniz.