tekli alım yapmak yerine kademeli alım yaptığınız sürece çok bir şey değişmez,
Ortalama olarak 14k da başlayan borsa yıl başına, yıl sonunu 20k civarında bitirmesi gerekir (enflasyon oranında) bu değerin altı yatırımcılar için alım sürecidir.
Ancak trade yapacaksanız almanızı önermem zira savaş uzadıkça BIST düşecek o düştükçe ekonomi kötüleyip daha da düşebilir...
Viop tarafında aylık vadelerde shorts açıp durum dengelenir (bunu bilmiyorsanız yanaşmayın)
Ben şahsen elime para geçtikçe fon alımı yapmaya devam edeceğim, (serbest fon)
Tüm bunlar yatırım tavsiyesi değildir
Bu 2. mesajim mesela rsps gibi fonlar var tuketime dayali ve esit agirlikta calisan bir ABD borsa endeksi.
Cok hosuma gitmisti ama Midasta yok tek tek alincada icerdeki hisseleri komisyon cok tutuyordu
FAN cok begenmistim ruzgar enerjisi
Bugday onermislerdi uctu gitti aslidna guzel bir sepet yapilabilir hem savasa hem baska seylere dayanikli