tekli alım yapmak yerine kademeli alım yaptığınız sürece çok bir şey değişmez,
Ortalama olarak 14k da başlayan borsa yıl başına, yıl sonunu 20k civarında bitirmesi gerekir (enflasyon oranında) bu değerin altı yatırımcılar için alım sürecidir.
Ancak trade yapacaksanız almanızı önermem zira savaş uzadıkça BIST düşecek o düştükçe ekonomi kötüleyip daha da düşebilir...
Viop tarafında aylık vadelerde shorts açıp durum dengelenir (bunu bilmiyorsanız yanaşmayın)
Ben şahsen elime para geçtikçe fon alımı yapmaya devam edeceğim, (serbest fon)
Tüm bunlar yatırım tavsiyesi değildir
Hocam kademeli alim ne sekilde yapilmali atiyorum 100x paramiz var. Mesela yuzde kac dususte kasanin YUzde kaci ile almak en mantiklidir bunu yapay zekadanda onay alabuilecek bir formus varmi tesekkur ederim