Bugun sabah cok kotu senaryolar vardi, evet bazi hisseler taban yapti ama su an
Bist 100
13.403,88
-2,29% zararda (-3.4 ile mi ne acisti)

Savasta olan israil iran borsasi bile pozitifken bizim borsanin bu durumda olmasi kotu ama ben yinede kiymetli buluyorum.
Dolar uzerinden 305 dolar alti haftalik kapanislar olmadigi surece problem yok bu arada su an 300 dolar seviyesinde ve bugun pazartesi.
Acikcasi umutluyum. Bir baris sinyali gelirse Altindan buraya giris olabilir tabi YTD degildir ve savasin ne kadar surecegini bilmiuyoruz ama en azindan kendim icin positif ayrisan hisseler sebebiyle bugun kazancli cikanlardan biriyim.
Herkese bol kazanclar