Geçen benzer olay yaşadık nerdeyse 1 k tl lik baklava tatlı ws söyledik kız arkadaşım alttaki dükkanı girmiş adres olarak kurye bırakmış gitmiş nerde kaldı diye yemek septine girdim teslim edildi diyor canlı destege yazdım dükkana asmıs gitmiş diyor abi niye aramıyorsun hiç kimse aramadı asmıs gitmiş indim baktım asmamışta dükkanda kapalı zaten sırf moralimiz bozulmasın diye bitane dah sipariş ettim iade de vermediler yanlıs adresi siz girmişiniz diyor komedi 😂