Aynısı tıkla gelsinde başıma geldi 2 menü yerine 1 tane koymuşlar 2 hafta beni deli ettiler
iade edicez
iade ettik
48 saate hesabında
kısa süre içinde hesabında
işlem yapılmamış
işlem yaptırmamışsınız
En son gittim ilgili restorana yetkili biriyle görüşücem dedim mesajları gösterdim aldım eksik ürünü
Bi daha da bu uygulamaları kullanmıyorum tövbe ettim