Arkadaşlar Merhaba
bilgisi olan cevaplandırabilir mi
şimdi benim ağırlıklı kazançlarım binance üzerinden geliyor. Yurt dışındaki kişiler için tasarım,reklam, yazı yada site yapıyorum kazançlarımı da usdt olarak alıyorum. İstisna belgem var. SORMAK İSTEDİĞİM
Bu kazançlarımı İSTİSNA YA BAĞLI BANKA HESABIMA ALIP VERGİLENDİRSEM istisna kazancına dahil oluyor mu , ilerde kripto ile ilgili bir yasa çıkarsa devlet bunun vergisini ödemen bizi ilgilendirmez yasa yeni çıktı der mi
Yada nasıl ilerlemeliyim
TEŞEKKÜRLER
büyük ihtimalle kimse yazmayacak hocam
Türkiyede kripto ile ödeme almak yasal değil yani vergilendiremezsiniz çünkü ödemeyi fatura kesebileceğiniz bir kanaldan almanız gerekiyor
"Kripto paralar, bir malın veya hizmetin karşılığı olarak doğrudan transfer edilemez. "