Arkadaşlar Merhaba

bilgisi olan cevaplandırabilir mi

şimdi benim ağırlıklı kazançlarım binance üzerinden geliyor. Yurt dışındaki kişiler için tasarım,reklam, yazı yada site yapıyorum kazançlarımı da usdt olarak alıyorum. İstisna belgem var. SORMAK İSTEDİĞİM

Bu kazançlarımı İSTİSNA YA BAĞLI BANKA HESABIMA ALIP VERGİLENDİRSEM istisna kazancına dahil oluyor mu , ilerde kripto ile ilgili bir yasa çıkarsa devlet bunun vergisini ödemen bizi ilgilendirmez yasa yeni çıktı der mi

Yada nasıl ilerlemeliyim

TEŞEKKÜRLER