By_kimlik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Selamlar,
Birkaç gün önce bir internet radyosu hizmeti aldım. Açıkçası piyasayı biraz araştırmıştım, normalde bu tarz radyo + site hizmetleri 2.000 – 2.500 TL civarında. Ben ise “komple paket” denilerek site + tasarım + kurulum dahil toplam 9.000 TL ödedim.
Kurulumdan sonra sitedeki iletişim formu ve istek formu çalışmıyordu. Destek açtım, SMTP ayarı gerektiği söylendi. Ardından “hostinginiz mail hizmetini desteklemiyor, ekstra mail hizmeti almanız gerekiyor” denildi ve 1.400 TL daha istendi. Mecbur onu da ödedim.
Panelde neredeyse hiçbir detay olmadığı için bu sefer kurumsal bir logo çizdirdim, ona da yaklaşık 5.000 TL verdim. Logoyu panele yükledim ama siteye tam oturmadı; mobilde menüler üst üste bindi falan. Tekrar destek açtım, bu sefer de “ölçüler uygun değil, şu ölçülerde yeni logo yaptırın” dediler. Ona da tamam dedim.
Sonrasında sitede bazı küçük özelleştirmeler yapmak istedim. Bunun için cPanel / FTP erişimi istedim ama “veremiyoruz, istersek ücretli yaparız” dediler. Alternatif olarak da 5.000 TL daha ödeyip tasarımı satın almamı söylediler.
Şimdi kafama takılan ve size sormak istediğim konu şu:
Başta bu kadar ücret ödemişken, sonradan sürekli ekstra ücret talep etmeleri normal mi?
Hizmetler kısmında “sınırsız e-mail hesabı” yazmasına rağmen mail için ayrıca para istemeleri sizce doğru mu?
Radyo hosting diye mail, FTP, cPanel vermiyoruz deme hakları var mı?
Ben zaten bu tasarımın parasını ödemiş olmuyor muyum? Nasıl oluyor da “tasarımı satın al” deniyor?
Bu radyo hosting işlerine çok hâkim değilim, o yüzden gerçekten merak ediyorum. Tecrübesi olan varsa görüşlerini paylaşırsanız çok sevinirim.
Şimdiden teşekkürler.
Millette yeni bir tefecilik başladı sizin mesajlarınızı görünce demek ki sadece beni kazıklamaya calışmıyorlarmış diye düşündüm,https://www.r10.net/wordpress/470577...-ucretsiz.html burada bir konu açtım duygularıma tercüman olmuşşunuz.Ben radyomu wordpresse entegre ettim mixx üzerinden localde ücretsiz kurdum.Ama turknet ipv4 adresini engelliyor tünelle kırdım ama bu tüneller reklam istiyor sizin konunuza gelirsek bu konuda sizin mesajınızı yeni gördüm profosyonel bir wordpress teması alıp işinizi cok ucuza yapabilirdik bu tefecilerden uzak durun.Millete özel mesaj atıp fiyat cekerler 5 liralık işi 5 bine iteklerler.Şimdi zamanın gençleride başta olmak üzere yeni moda türettiler işi istediğim fiyata yaparım serbest piyasa falan kim kimi yakalarsa bu tipleri Allah belasını versin.

Şuanda konumuza giriş yapamadım işlerinizi hallettiniz mi ben bütün bilgileri chatgbt ile yaptım takıldığınız bir yer olursa bilgim olursa ücretsiz yardım edecebilirim.Hayırlı günler.