Eğer ki kursa gidecekseniz en azından B1 seviyesine kadar gelmenizi, daha sonrasında gitmenizi öneririm.
A1-A2 için ekstra para vermenize gerek yok, video izleyerek rahatlıkla o seviyeye gelirsiniz.
Eğitim için siz kendiniz araştırıp uygun olan kanalları bulursunuz. Benim beğendiğim kanallar;
https://youtu.be/w30hcVy2JOA?si=E48uUUnaapw6AWyk
https://youtube.com/playlist?list=PL...u1Mf8eeFLELxcG
Mesela şu tarz videolar boş zamanlarda izlenilebilir;
https://youtube.com/playlist?list=PL...2_mWpJR-frmInK
Kelime ezberi, altyazılı film/dizi izlemek ve yabancı insanlar ile görüşmek vs kısacası her yerde İngilizceye maruz kalmanız gerekiyor.