Türknet Gigafiber, ve ZTE modem kullanıyorum. 192.168.1.1, 192.168.2.1, 0.1 falan hiçbirine bağlanmıyorum. Teknik destek zaten bir şeyden anlamıyorum. İki saatte cevap veriyorum internetten araştırıyor herhalde o da. Verdiği cevaplar da modemi aç kapa. Aç kapa, reset her şeyi yaptım.
anydesk varsa bakabilirim