tanıdığım insanlar arkamdan konuşuyor kimse yüzüme karşı nefretini belirtmiyor tanımadıklarım tanımadıkları halde nefret ediyor ortak arkadaşlarım falan
tanıdığım insanların çoğu arkamdan kin besliyor hiçbir şey yapmadığım halde ve çok kibar olduğum halde sizce neden olabilir ?
son günlerde cidden psikolojim bozuldu sevdiğim insanların beni hiç sevmediğini arkamdan konuştuğunu öğrendim