Güncelleme:
Azönce tamircimi aradım görüştük 18.000 işçilik kendisinin alacağını 15.000 rektefiyecinin alacağını duruma göre parçalarında 15-20k tutacağını toplamda 50-55k masraf çıkacağını söyledi
Bende düz 50 vereyim ne yapıyorsan yap dedim anlaştık o şekilde.
hocam yine iyi sevindim sizin açınızdan. bizim arkadaş aracını satmak zorunda kaldı cok ucuk fiyatlar görünce