technician adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Halihazırda dahil habire sabrettim çaresizce, zaten elden de başka birşey gelmediğinden bu çaresiz bekleyiş resmen teslimiyetti; sonuç yok, bizler bu şekilde el kol bağlayıp izledik, başkaları türlü yöntemlerle aldı yürüdü, köşe döndü, sefa içindeki hayatının rahatlığını misliyle katladı. Birileri bizi uyutuyor mu ne diye düşünmemek elde değil.
https://www.r10.net/1090510194-post12.html