Son olarak kutuda 40 olan hız içerde de 40 sorun yok diyor. 5 10 dakika içinde azalıyor ve kopuyor diyorum. Bina tesisatından diyor. Tesisatta sorun olsa bağlanti hiç gelmemesi lazım değil, mi? Sormak istediğim bu aslında. Gelen arkadaş diyorki harici kablo çektir sorun çözülmezse sorumluluk bana ait diyor. Elektrikçi kablo parasını verecek mi bilemedim