Arkadaşlar merhaba. 100mbit türktelekom adsl internet kullanıyorum. 1 aydır kopma sorunu yaşıyoruz önceleri daha azken son zamanlarda iyice artı. 1 hafta öncesine kadar sadece 2 3 saatte bir koparken 30 40 mbit hız olurken şuan koma nerdeyse yok yani modemin ışığı kırmızıya dönmüyor ama hız 1 mbitin altına düşüyor. teknik destek oluşturduk abi kapıya kadar kontrol etti iç tesisat ya da modem bozuk deyip gitti. lakin. ben 4444375 i arayınca ordaki abi abla bişeyler yapıyorlar internetin hızı 40 mbite çıkıyor. 20 30 dakika öyle kalıyor sonra yine düşüyor. iiç tesisatta veya modemde sorun olsa o arayınca hız nasıl artar? bu konuda beni aydınlatın lütfen.