en azından gelecek 20 yıl içerisinde hiç bir umut yok bunu kesin olarak enflasyona baktığımızda görebiliyoruz. eğer hatalı hareket yapılmazsa ...

tekrar nas felan denilirse sen ona 30, 40 sene de.

benim anlamadığım evde bir usta hatalı iş yapsa aynı ustayı çağırmayan bizim milletimiz sistemi bozan kişiden, bozduğu şeyi düzeltmesini bekliyor.