Merhabalar,
Az çok forumu takip edenler bilecektir ki
@Keyubu; firmasında bilmem ne zamandır saldırı oluyor ve sağladığı hiç bir hizmeti sağlıklı çalışmıyor.
Bundan dolayı iade talebi oluşturdum kabul etmediler. Bende bundan dolayı Tüketici hakem heyetine başvuracağımı söyledim ve dosya numarasını kendilerine de ilettim.
Hiç oralı değiller ki savunma bile yapmamışlar.
26.01.2026 da karara varılmış ve ayıplı ürün sağladıkları için iade kararı çıkmış.
İLAMLI icra için en kısa sürede gidip başvurumu yapacağım.
Konunun amacı bu tür firma veya firmacıklar için sizde hiç uğraşmadan şikayetinizi oluşturun hiç çekinmeyin.
Ayıplı ürün sağladıklarını kabul etmesine rağmen iade etmemek için 40 takla atması hiç bir fayda sağlamıyor.
Öyle yada böyle iadeyi yapmak zorunda kalıyorlar.
Ek not: Tüm süreçte bana destek olduğu için gemini'ye teşekkür ederim