erdem02 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Siteyi ilk açtığımda dakikada 260 bin saldırı yemiştim. O günden sonra trafik oranı yüksek görünmeye başladı. Bu istatistikler normal mi?





Düşüncelerinizi bekliyorum
Merhaba, eğer isterseniz zararlı trafiği ciddi ölçüde düşürebiliriz.

https://www.r10.net/ozel-kampanya-ha...-127984-a.html