Siteyi ilk açtığımda dakikada 260 bin saldırı yemiştim. O günden sonra trafik oranı yüksek görünmeye başladı. Bu istatistikler normal mi?
Düşüncelerinizi bekliyorum
Merhaba, eğer isterseniz zararlı trafiği ciddi ölçüde düşürebiliriz.
https://www.r10.net/ozel-kampanya-ha...-127984-a.html