sorun olur mu olmaz mı bilemeyiz ki ben şahsa para gönderiyorum diyelim yasa dışı işim yok kendimce kafam rahat ancak karşıdaki şahıs yasa dışı işler yapmışsa takibe düşmüşse yinede biz bunu bilemeyiz.