Romitet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Dostum bunun cevabını burada NET olarak asla alamazsın )
Özeti veriyorum; kara para aklama yeter
Halk işi küçük meblağların her türlü izahatını yapabildikçe sorun pek olmaz düşüncesindeyim. (Makul bedelleri hariç)
Yok hocam hesapta 1 tl yok. sadece alışveriş yapıyoruz adam ıban veriyor.ödeme yapıyoruzda adamın kim olduğunu vb ne kadar bilebilirim.bu durumda sorun olur mu diye merak etmiştim.