Merhaba, son günlerde banka para transferleri ile ilgili hukuki olarak sorun yaşayan insanların konularını sürekli görüyorum.
Şahıs şirketim yok ancak hesabıma gelen paraların kaynağı belli. babam amcam kuzenim ve borç vb.
Fakat e ticaret veya r10 forumdaki satıcılardan bir ürün/hizmet satın alırken havale ile para gönderiyoruz. Gönderilen para transferlerinden sıkıntı çıkar mı?
Sorun yaşayan kişiler çoğunlukla para girişlerinden mi yoksa para çıkışlarından mı sorun yaşıyor?