Geleceği ve olacakları öngörme konusunda iyi olduğum için

Ben diyorum ki STARLİNK 2 sene içinde türk telekomu satın alacak ve türk telekom markasıyla hizmet verecek.

bugün bu sisteme kötü diyenler satın alma işleminden sonra büyük başarı diyecekler.