Konu
Starlink hakkında düşünceleriniz nedir?
29-01-2026, 13:29:07
#8
fikirdanis
Geleceği ve olacakları öngörme konusunda iyi olduğum için
Ben diyorum ki STARLİNK 2 sene içinde türk telekomu satın alacak ve türk telekom markasıyla hizmet verecek.
bugün bu sisteme kötü diyenler satın alma işleminden sonra büyük başarı diyecekler.