Yahu adamlar zaten sosyal medyadan topladıkları verilerle her şeyimizi biliyorlar. Böyle bir şeye neden ihtiyaç duysunlar? Önemli alandaki ağ güvenliğini zaten kalkıp da kendi ülkendeki operatörlere bile emanet etmek yanlıştır. Starlink’in ülkeye girişini engellemek tamamen yerli operatörleri korumaktır. Başka bir şey değildir.