Starlink kullanımı mecburi bir sistem değil, fazla komplo teorisine kaçmış. ABD zaten ülke ordularını donatıyor starlink e sıra mı gelir, adamlar en basitinden GPS sistemini yıllardır çalıştırıyor starlink ten çok daha stratejik bir teknoloji. Alternatifi de neredeyse yok. Bize gelmemesinin tek nedeni bizdeki aç telekom şirketlerinin paraya doymaması, leş hizmetlerini pahalıya satmak istemeleri.