Evet arkadaşlar son zamanlarda gram altının soluksuz yükselişi herkesin odağında olan bir durum ama altın son 1 yılda %145 artış göstermişken gümüş son 1 yılda %371 artış göstermiş. Sizin bu konuda fikriniz nedir? Sizce gümüş bu yükselişin ardından aynı şekilde düşüş yaşar mı yoksa altın gibi ufak düzeltmelerle yukarı doğru devam eder mi? Siz yatırım tercihinizi hangi yönde yapıyorsunuz?

NOT: Bu konunun kendisi ve gelecek olan hiçbir yorum yatırım tavsiyesi niteliğinde değildir.