Selamlar 2 yıllık bir bölüm okuyup KPSS ile memur olup sırtını devlete yaslamak mi
4 yıllık mühendislik bölümlerinden birini okuyup işini şansa birakmak mı
Tecrübeli arkadaşlardan yorum bekliyorum
Aksi yönde seçimler yaptığım bir tecrübeyle;
"2 yıllık bir bölüm okuyup KPSS ile memur olup sırtını devlete yaslamak" yazarken bile vazgeçirdi bak. Hak edişi olanlar bile sırada beklerken...
"Mühendislik bölümlerinden birini okuyup işini şansa bırakmayı" seçerdim, en azından cümleyi kurarken içinde bir "şans" geçiyor.