Selamlar 2 yıllık bir bölüm okuyup KPSS ile memur olup sırtını devlete yaslamak mi
4 yıllık mühendislik bölümlerinden birini okuyup işini şansa birakmak mı

Tecrübeli arkadaşlardan yorum bekliyorum