Konu
Mühendislik mi Memurluk mu?
26-01-2026, 00:23:31
#1
muskmedya
Selamlar 2 yıllık bir bölüm okuyup KPSS ile memur olup sırtını devlete yaslamak mi
4 yıllık mühendislik bölümlerinden birini okuyup işini şansa birakmak mı
Tecrübeli arkadaşlardan yorum bekliyorum