Madaxell adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kanal tedavisi yaptirali 2 hafta oldu ama o dişim arada ağrıyor özellikle de o tarafla yemek yiyememem yemek istediğim de baskıdan biraz acı hissettirmesi normal mi?
acıyan şey dişin değil, dişinin eti, ortalama bi 7-8 ay boyunca ufak sızlama gibi şeyler yapıyor, yabancılık çekiyorsun ama seni etkilemez çok fazla
sonradan kendi dişin oluyor fark kalmıyor