Madaxell adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kanal tedavisi yaptirali 2 hafta oldu ama o dişim arada ağrıyor özellikle de o tarafla yemek yiyememem yemek istediğim de baskıdan biraz acı hissettirmesi normal mi?
2 hafta normal değil hocam ben kanal tedavisinden 3 gün sonra istediğimi yiyebiliyodum. bu arada çok özel değilse kaç tlye yaptırdınız hocam